Kad je pravo vrijeme za kontroling? Nikad, idealnog vremena nema. Jednostavno treba krenuti.
Ako već dugo odgađate posvetiti se razvoju funkcije kontrolinga u poduzeću, a ne znate od kuda krenuti prijavite se na jednu radionicu iz područja kontrolinga, a na drugu ostvarite popust u iznosu od 40%.
Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Što u slučajevima kada prodaja raste, ali nema dobiti? Upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge i analizu marketinških ulaganja. Marketing je proces u kojem se definiraju tržišta, određuju potrebe segmenata i kupaca unutar njih. U marketingu se određuju i nude vrijednosti koje će zadovoljiti kupčeve potrebe. Čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje? Kakva je uspješnost naših kupaca, osobito onih koje nazivamo ključnima? Kakvi su odnosi koje s njima gradimo? Kako ih vrednujemo i ocjenjujemo?
Pridružite nam se na radionici i potražite odgovore na pitanja koja vas muče.
Sadržaj radionice:
KONTROLING PRODAJE I MARKETINGA
- zadaci kontrolinga prodaje
- kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, INTERNET prodaja)
- životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
- poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
- prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja (korelacijska i regresijska analiza)
- rentabilnost prodaje i njezina povezanost s rentabilnosti proizvoda
- kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj
- kako izračunati profitabilnost rabata
KONTROLING KUPACA I KLJUČNIH KUPACA
- zadaci kontrolinga kupaca i kontrolinga u key accountu
- ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
- prodajni indeks VS prosječna prodajna cijena
- kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima (poznavanje „starih“ i „novih“ kupaca)
- različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti - uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
- pokazatelji i njihova važnost za kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
- Brandiranje novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
- kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
- analiza obujma prodaje koji ostvaruju kupci koji prvi puta kupuju
- analiza obujma prodaje koji ostvare potrošači u ponovljenim kupnjama
- kako izračunati stopu kanibalizacije
Radionica je namijenjena:
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
- upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
- vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i marketingom
- menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
- voditeljima komercijale i prodaje
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.