Kontroling i profitabilnost prodaje i marketinga - Jeste li znali da 10% popusta treba donijeti 50% prihoda? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kontroling i profitabilnost prodaje i marketinga - Jeste li znali da 10% popusta treba donijeti 50% prihoda?

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 26.11.2024.

Kad je pravo vrijeme za kontroling? Nikad, idealnog vremena nema. Jednostavno treba krenuti.

Ako već dugo odgađate posvetiti se razvoju funkcije kontrolinga u poduzeću, a ne znate od kuda krenuti prijavite se na jednu radionicu iz područja kontrolinga, a na drugu ostvarite popust u iznosu od 40%.

Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Što u slučajevima kada prodaja raste, ali nema dobiti? Upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge i analizu marketinških ulaganja. Marketing je proces u kojem se definiraju tržišta, određuju potrebe segmenata i kupaca unutar njih. U marketingu se određuju i nude vrijednosti koje će zadovoljiti kupčeve potrebe. Čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje? Kakva je uspješnost naših kupaca, osobito onih koje nazivamo ključnima? Kakvi su odnosi koje s njima gradimo? Kako ih vrednujemo i ocjenjujemo?

Pridružite nam se na radionici i potražite odgovore na pitanja koja vas muče.

Sadržaj radionice:

KONTROLING PRODAJE I MARKETINGA

  • zadaci kontrolinga prodaje
  • kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, INTERNET prodaja)
  • životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
  • poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja (korelacijska i regresijska analiza)
  • rentabilnost prodaje i njezina povezanost s rentabilnosti proizvoda
  • kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj
  • kako izračunati profitabilnost rabata

KONTROLING KUPACA I KLJUČNIH KUPACA

  • zadaci kontrolinga kupaca i kontrolinga u key accountu
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • prodajni indeks VS prosječna prodajna cijena
  • kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima (poznavanje „starih“ i „novih“ kupaca)
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti - uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • pokazatelji i njihova važnost za kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
  • Brandiranje novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
  • kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
  • analiza obujma prodaje koji ostvaruju kupci koji prvi puta kupuju
  • analiza obujma prodaje koji ostvare potrošači u ponovljenim kupnjama
  • kako izračunati stopu kanibalizacije

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i marketingom
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
7.11.2019.
Zagreb
26.11.2024.
Zagreb