ONLINE RADIONICA - Jeste li sigurni u kontroling koji provodite nad prodajom, ključnim kupcima i zalihama? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

ONLINE RADIONICA - Jeste li sigurni u kontroling koji provodite nad prodajom, ključnim kupcima i zalihama?

  • HGK Zagreb, Draškovićeva ulica 45, Zagreb
  • Cijena / besplatno
    BEZ NAKNADE ZA ČLANOVE HGK
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 17.9.2020.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Niste?

Onda je došlo vrijeme da se vidimo!

Je li dovoljno samo prodati robu, proizvode ili uslugu i ostvariti prihode? Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? Nije važno samo prodavati, važno je profitabilno prodavati! Jednako tako nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi. Jeste li znali da u ukupnim troškovima koje poduzeća stvaraju, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela? Ove činjenice traže da se informacije koje se odnose na kupce i zalihe jasno strukturiraju i znalački koreliraju. Kako? Dođite na radionicu 17. rujna (četvrtak) u Zagrebu.

Teme radionice:

Kontroling prodaje i kupaca

  • strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
  • kontroling prodajnih kanala
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
  • poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji
  • prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
  • modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - analizu osjetljivosti kupaca
  • uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • analizu promjene cijena i monitoring kupaca
  • troškove nenaplaćenih potraživanja
  • pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost

Kontroling zaliha

  • strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje stabla zaliha
  • KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
  • BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
  • odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
  • što je „cash gap“ i kako zalihe utječu na njega?
  • ABC/XYZ analiza zaliha

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i zalihama
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje
  • voditeljima marketinga
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
23.3.2020.
Zagreb
17.9.2020.
Zagreb