U praksi često vidimo kako troškovi zaposlenika rastu brže od prihoda. Jedno od ključnih pitanja je kako i kroz koja unaprjeđenja ove troškove držati pod kontrolom. U ovisnosti o tome smatramo li ove troškove izgubljenom dobiti ili ih pak promatramo kao investicije ovisit će i način kako njima upravljamo. A, način našeg upravljanja odredit će i vrstu izazova/problema s kojima se suočavamo kad promišljamo o optimizaciji troškova zaposlenika. Na radionici ćemo naučiti sve o troškovima i njihovom ponašanju te ćemo pokazati kako opisi radnih mjesta utječu na njih.
Sadržaj radionice:
- Ponašanje troškova - primjer kategorizacije troškova zaposlenika (direktni/indirektni, fiksni/varijabilni)
- Analiza troškova zaposlenika prema sektorima/centrima odgovornosti (mjestima troška) – studij slučaja
- Analiza troškova zaposlenika prema nositeljima troškova – radnim operacijama
- Troškovne metode i njihova primjena u upravljanju učinkovitosti zaposlenika – Activity Based Costing metoda – STUDIJ SLUČAJA
- Analiza troškova zaposlenika (plaće, bonusi, školovanje, automobili i dr.) i utjecaj kompetencija (koje se nalaze u opisima radnih mjesta) na profitabilnost poduzeća
- Povezanost dobiti s ulaganjima u zaposlenike
- Kreiranje kataloga radnih mjesta
- Opisi radnih mjesta – koliko često ih mijenjati - studij slučaja
- Opisi radnih mjesta i njihov utjecaj na dobit
- Kako vizija i strateški ciljevi utječu na kreiranje radnih mjesta i njihovih opisa
Radionica je namijenjena:
- vlasnicima poduzeća
- upravi društva
- izvršnim menadžerima
- svim razinama menadžmenta koji rade na poslovima upravljanja
- voditeljima kontrolinga i poslovnim analitičarima
- voditeljima sektora ljudskih resursa
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.