Kako nabava utječe na povećanje dobiti? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako nabava utječe na povećanje dobiti?

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 22.1.2024.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Razvoj digitalnih tehnologija, specijalizacija u poslovanju, gospodarske i političke unije, visoka razina inovativnosti i slobodno kretanje roba i usluga podigli su konkurentsko natjecanje između poduzeća na najvišu razinu. Kontinuirana potraga za dodanom vrijednosti koja dolazi iz okruženja poduzeća, ali iz boljeg iskorištenja unutarnjih resursa postala je presudan čimbenik za ostvarenje ciljeva.

Promijenio se i poredak na ljestvici korporativnih ciljeva. Vjeruje se da je dobit rezultat, a ne svrha poslovanja. Primarni cilj poduzeća postaje opstanak na tržištu i razvoj gdje stručni zaposlenici i inovacije predstavljaju ključnu konkurentsku prednost. Bez obzira je li vaša djelatnost proizvodna ili trgovačka, pod pritiskom ste internih korisnika da generirate što veću dodanu vrijednosti kroz unaprjeđenje procesa i smanjenje troška nabave te iskoristite inovacijski potencijal dobavljača.

Za takve tvrtke strateško upravljanje nabavom omogućava generiranje vrijednosti kroz iskorištavanje ekonomije obujma i izgradnju strateškog odnosa s dobavljačima koji podupiru inovativnost i dijeljenje zajedničkog prosperiteta.

Koje strategije možete odabrati? Općenito, tvrtka može izabrati između dva smjera:

•  pronaći način na koji će se tvrtka ili proizvod razlikovati od drugih

•  maksimalno iskoristiti unutarnje i vanjske potencijalne i smanjiti troškove opskrbnog lanca te se suprotstaviti konkurenciji s nižom cijenom proizvoda ili usluge

Strateški instrumenti za postizanje ciljeva nalaze se u svakoj od funkcija unutar opskrbnog lanca. Činjenica da se nabava nalazi na samom početku opskrbnog lanca, odmah nakon dobavljača, govori koliki je njen utjecaj na uspješnost i kvalitetu cijelog poslovanja.

Kako funkcija nabava može doprinijeti uspješnosti poslovanja najbolje je vidljivo kroz četiri cilja nabave:

1. Poboljšati procese i smanjiti troškove opskrbnog lanca

2. Smanjiti cijene nabavnih kategorija

3. Povećati inovativnost i zadovoljstvo kupaca

4. Smanjiti zalihe duž opskrbnog lanca

Radionica je namijenjena:

  • direktorima
  • financijskim direktorima
  • menadžerima
  • poslovnim analitičarima
  • planerima
  • osobama u nabavi
  • osobama koje vode materijalno poslovanje u poduzeću
  • kontrolerima
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
2.10.2023.
Zagreb
22.1.2024.
Zagreb