Kontroling prodaje, kupaca, zaliha i dobavljača – kroz studije slučaja i modele – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kontroling prodaje, kupaca, zaliha i dobavljača – kroz studije slučaja i modele

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 2.6.2022.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? To samo dokazuje da nije važno samo prodavati, već da je još važnije profitabilno prodavati! Zato nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi. Jeste li znali da u ukupnim troškovima poduzeća, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela kod poduzeća koja se bave trgovinom, a troškovi sirovina i materijala kod poduzeća koja se bave proizvodnjom? Zbog svega navedenog poduzeća trebaju imati jasnu politiku upravljanja i kontrolerskog praćenje kupaca i prodaje te zaliha i dobavljača, jer kroz nju upravljaju i svojim poslovnim rezultatom. Na radionici 2. lipnja (četvrtak) u Zagreb i online proći ćemo kroz studije slučaja i modele koji će vam pomoći da upravljanje prodajom, kupcima, zalihama i dobavljačima podignete na višu razinu.

Sadržaj radionice:

Kontroling prodaje i kupaca

  • strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
  • kontroling prodajnih kanala
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
  • poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji
  • modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat
  • analiza promjene cijena i monitoring kupaca
  • nenaplaćena potraživanja i njihovi troškovi
  • pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost

Kontroling zaliha i dobavljača

  • strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje zaliha – stablo zaliha
  • KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
  • BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
  • odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • cash gap i kako zalihe utječu na njega?
  • ABC/XYZ analiza zaliha
  • Strukturiranje, segmentacija i ocjenjivanje dobavljača
  • Kraljičeva matrica u upravljanje nabavom i dobavljačima

Radionica je namjenjena:

  • kontrolerima i menadžerima (CEO, COO, CFO)
  • direktorima prodaje i nabave

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Videozapisi

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
29.10.2021.
Zagreb
2.6.2022.
Zagreb