26. lipnja 2017.
Nabava je prošla proces preoblikovanja od klasične funkcije kupovanja do strateške nabave. Prema provedenim istraživanjima, društva koja primjenjuju koncept strateške nabave ostvarila su uštede od 5%-20%, povećala konkuretnost i sveukupnu uspješnost poslovanja. Na radionici koja će se održati 7. srpnja (petak) u Zagrebu naučiti ćete kako implementirati funkciju strateške nabave u svoje poslovanje (ne zaboravite pripremiti pitanja na koja želite dobiti odgovore). Ako više zaposlenika u vašem poduzeću zanima koncept strateške nabave, edukaciju možemo dogovoriti i kao In house program. U tom slučaju edukacija će biti posvećena isključivo ciljevima vašeg poduzeća. Više o edukaciji pročitajte na linku
26. lipnja 2017.
U Hotelu Park u Varaždinu, 8.6., u četvrtak u 19 sati, održan je sedmi Business Cafe Sjevera. Tema je bila "Prodaja ili financije". Uz ostale goste, gostovala je i naša Andreja Švigir. Između ostaloga, rekla je: ''Kontroleri su osobe koje poduzećima upravljaju iz sjene i to na način da koristeći upravljačke informacije pomažu menadžmentu u donošenju odluka. Jedan od najvećih svjetskih menadžera Lee Iacocca jednom je rekao da je najznačajnije odluke donosio na temelju intuicije, ali ih nikada nije donosio bez konkretnih brojeva. I to je prava istina - ne možemo odlučivati intuitivno, ako ispred sebe nemamo brojeve i relevantne informacije“. Što su rekli ostali govornici, pročitajte na linku
12. lipnja 2017.
Osmislili smo za vas odličnu akciju u lipnju! Akcija ide ovako: Ukoliko nam se na edukaciji pridruži dvoje polaznika iz istog poduzeća, treći polaznik može sudjelovati na bilo kojoj edukaciji u lipnju BESPLATNO. Akcija se odnosi na sve prijave za edukacije koje se održavaju tijekom lipnja. Provjerite što nudimo od edukacija u lipnju.
8. lipnja 2017.
Koliko je važno uvoditi promjene u poduzeće, prepoznali su naši polaznici te smo popunili termin za radionicu u lipnju. S obzirom na česte upite za radionicu, reagirali smo brzo i oslobodili novi termin 10. srpnja. Podsjećamo da je Orange Frog jedinstveni Harvard program koji će vam pomoći kako da efikasno uvodite promjene, ne odustajete od njih te poduzeće bez poteškoća vodite prema zacrtanim ciljevima. Svaki polaznik prije održavanja radionice kao dio radnog materijal dobiva knjigu Orange Frog. Ne propustite ovu jedinstvenu radionicu, kliknite na prijavu i ponaranđastite.
6. lipnja 2017.
30. svibnja 2017.
Stavili smo edukaciju na našu stranicu, očekivali smo da će biti zanimanja i upita i u to smo se uvjerili! Zanimanja su bila velika, termin smo popunili i zbog toga smo morali dati novi termin. Nemojte propustiti priliku za učenjem, javite nam se i prijavite se na ovu jedinstvenu edukaciju. Obavijestite svoje kolege, osigurajte svoje mjesto na edukaciji i dođite zajedno 6.6. u Altius savjetovanje. Sadržaj edukacije možete pogledati putem linka.
18. svibnja 2017.
U četvrtak, 8. lipnja 2017. s početkom u 19:00 sati u restoranu Park Boutique hotela u Varaždinu održat će se 7. Business Cafe Sjeverna Hrvatska, a tema eventa je "Prodaja ili financije?". Business Café su organizirana druženja poduzetnika i onih koji to žele postati s ciljem razmjene informacija, dijeljenja poduzetničkih iskustava i ohrabrivanja za pokretanje vlastitog biznisa. Mr.sc. Andreja Švigir, suvlasnica Altius savjetovanja, reći će nam zašto je za uspješno poslovanje važno na kvalitetan način upravljati financijama. Najljepše je kad vam netko može i želi dati dobronamjeran savjet. Zato je Business Cafe idealna prilika za druženje s ljudima koji će vas inspirirati.
15. svibnja 2017.
Ovim putem vas obavještavamo da su u tijeku upisi na poslijediplomski specijalistički studij Kontroling na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Studij započinje na jesen i traje jednu i pol godinu (dva semestra predavanja i jedan semestar pisanja završnog rada). Obranom rada stječe se akademski naziv „Sveučilišni specijalist za kontroling“. Polaznik mora položiti osam predmeta (pet obaveznih i tri izborna) i ostvariti 60 ECTS. Više informacija možete dobiti od voditeljice studija, prof. dr. sc. Nede Vitezić (nevit@efri.hr, tel: 051 355 126) ili tajništva koje vodi Tamara Rašetina (tamara.rasetina@efri.hr, tel: 051 355 102)
15. svibnja 2017.
Već je dobro poznata ADDIE metoda po kojoj i mi u Altiusu radimo in-house radionice. Prije treninga, a u razgovoru s upravom i menadžmentom, točno utvrđujemo koji su ciljevi in house programa i detaljno određujemo njegov sadržaj. Altius može davati i daje gotova rješenja, ali cilj nam je da zaposlenici naših klijenata razviju vlastite kompetencije. Stoga, nakon održane in-house edukacije s polaznicima dogovorimo radne zadatke i promjene koje treba implementirati u poslovanje. Nakon tri tjedna provjerimo što je učinjeno. Ovakav način rada donosi brojne korisnosti. Pozovite nas da o njima porazgovaramo.
Više o ADDIE metodi možete pogledati klikom na link!
15. svibnja 2017.
Iščekivali smo konferenciju, veselili se konferenciji, napokon je došao datum održavanja i možemo reći da je zaista bila uspješna! Predavači su renomirani stručnjaci svog područja, a polaznici su uspješni ljudi poslovnog svijeta koji su prepoznali vrijednost , snagu i novu ulogu kontrolinga u poslovanju. Kada se takvo društvo spoji, ne nedostaje profesionalnih i zanimljivih predavanja, stručnih razgovora, ali i druženja, zabave i smijeha. Zahvaljujemo svima koji su bili dio ovog važnog događaja kako za Altius savjetovanje tako i za sve vas, naše drage polaznike, prijatelje i suradnike. Drago nam je što smo se okupili u tako velikom broju te se već radujemo našoj sljedećoj, jubilarnoj 10 konferenciji. ''Dragi Altiusovci, hvala Vama što ste nam organizirali jedan divan dan kojim smo svi obogaćeni za nova znanja, iskustva poznanstva i prijateljstva. Kao tim zaista ste divni i velika pohvala svima''.