Htjeli biste da vaši zaposlenici steknu znanja iz kontrolinga, ali ne znate hoće li to poboljšati vaše poslovanje? Jeste li nakon edukacije vaših zaposlenika iz područja kontrolinga, analizirali što je vaše poduzeće tom edukacijom dobilo? Jesu li vaši zaposlenici nakon edukacije primijenili ono što su na njoj naučili? Želite li napokon vidjeti rezultate edukacije? Vjerujete da je i znanje vaših zaposlenika uvjet vašeg boljeg poslovanja? Želite li da vaše poduzeće bolje posluje? Vrijeme za novi pristup: prokušanu ADDIE metodu, kojom će vaši zaposlenici doista koristiti ono što su čuli ili će čuti na edukacijama.
Što ćete vi i vaše poduzeće time dobiti? Identificirat ćete svoje slabosti i snage, osigurati da se pogrešan ili nedovoljno kvalitetan način rada promijeni u ispravan, povećat će se opseg znanja i vještina vaših zaposlenika i dobit ćete kvalitetne informacije za poslovno odlučivanje.
Kako ćemo to učiniti? Pristupom u 5 koraka:
1. korak
ANALIZA - ŠTO VAS NAJVIŠE MUČI?
- identificirat ćemo i analizirati uzroke vaših problema
- izmjerit ćemo znanje vaših zaposlenika
- identificirat ćemo nedostatke u njihovom znanju
- analizirat ćemo postojeći sustav izvještavanja
- odredit ćemo rok završetka konzultacija s točno definiranim ciljevima prema problemima koje smo identificirali
2. korak
DIZAJNIRANJE IN-HOUSEA KROZ KONZULTACIJE
- odredit ćemo ciljeve poučavanja
- odredit ćemo nositelje koji će biti odgovorni za ispunjavanje zadataka
- kreirat ćemo način poučavanja dizajniran prema primjerima iz vaše prakse (vježbe, studiji slučaja, rasprava, rad u grupama), kako bi se usvojila potrebna znanja
3. korak
RAD NA PROMJENAMA
- predložit ćemo vam nužne promjene
- razvit ćemo procedure - što treba učiniti, koji su sektori i zaposlenici ključni za uspjeh i kako ćete koristiti informacijsku tehnologiju
- odredit ćemo metode izvedbe u suradnji s ključnim zaposlenicima u projektu
4. korak
PRIMJENA
- kreirat ćemo i standardizirati novi sustav izvještavanja
- u suradnji s informatičarima implementirat ćemo set standardiziranih kontrolerskih izvještaja
- vodit ćemo i nadgledati rad zaposlenika i usmjeravati ih
5. korak
EVALUACIJA / VREDNOVANJE NAUČENOG
- ocijenit ćemo primjenu naučenog i implementiranog u vašem poslovanju
- prezentirat ćemo upravi, odnosno vlasnicima što smo postigli
- dat ćemo preporuke za budući razvoj