Gotovo da više niti nema menadžera koji ne shvaća koliko su vještine socijalne interakcije važne u poslovanju. Kakvoća komunikacije u poduzeću iznimno je važna i za njegovu uspješnost i za zadovoljstvo zaposlenika.
Kao i svaka vještina, tako se i vještina komunikacije može poboljšavati. Ako bolje razumijemo poslovne suradnike i znamo kako komunicirati da oni bolje razumiju nas, to će se sigurno odraziti i na naš poslovni uspjeh, odnosno na ostvarenje ciljeva i učinkovitost.
Kako se ophoditi prema nadređenima, podređenima i zaposlenicima koji su na našoj razini? Kada „forsirati“ usmenu komunikaciju, a kad je bolje komunicirati mailom? Zašto više razmišljamo kad pišemo nego kad govorimo? Zaboravljamo li neverbalnu komunikaciju? Što nas spriječava da poruku primimo i shvatimo? Zašto ne slušamo sugovornika i možemo li naučiti slušati? Sve su to pitanja koja si često postavljamo, a na koja smo zajednički odgovarali na radionici.