Seminar je namijenjen menadžmentu svih razina koji želi učiniti uspješnijim poslovanje svog poduzeća te menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećem. Seminar će koristiti zaposlenicima koji rade na poslovima plana i analize te onima koji rade na poslovima kontrolinga, kao i zaposlenicima onih odjela poduzeća čiji je zadatak optimiziranje troškova.
Sadržaj seminara:
- uloga troškova u poslovanju i klasifikacija
- informacije koje crpimo iz računa dobiti i gubitka
- podaci o troškovima neophodni za menadžersko izvještavanje
- posebnosti direktnih i indirektnih troškova
- posebnosti fiksnih i varijabilnih troškova
- opći troškovi proizvodnje i «ključevi» njihove raspodjele
- kako rasporediti troškove iz neproizvodnih u proizvodne odjele
- analiza točke pokrića, planiranje troškova i njihov utjecaj na dobit
- troškovi prodaje i marketinga, simulacijskim modelima do korisnih informacija
- utjecaj promjene razine aktivnosti na apsorpcijski i marginalni pristup troškovima
- troškovi značajni za donošenje odluka i mjerenje uspješnosti poslovanja
- kako uspostaviti uspješan program za smanjenje troškova i kako u proces uključiti sve zaposlene
- što menadžment može učiniti u svezi sa smanjenjem troškova