Znamo da vam je planiranje važno jer je jedan od temeljnih sadržaja upravljanja poduzećem. Kako i što planirati? Što postavljamo kao cilj? Da li rast ili razvoj ili pak oboje? Može li se sve u isto vrijeme? Planiramo li samo prihode i troškove? Mislimo li da je to dovoljno? Što je s imovinom i obvezama? Što je s kapitalom?
Iz radionice izdvajamo:
- što je planiranje i zašto planirati
- aspekti planiranja
- koja je svrha planiranja
- funkcije i zadaci planiranja
- koji preduvjeti moraju biti zadovoljeni kako bi planiranje bilo što kvalitetnije
- planovi u ovisnosti o kriteriju razlikovanja
- određivanje ciljeva i njihova važnost
- znamo li koji su ciljevi i kako utječu na planiranje
- znamo li postaviti hijerarhiju planiranja
- proces planiranja
- što je strategijsko planiranje; razlike i sličnosti strategijskog i dugoročnog planiranja
- principi strategijskog planiranja i strategijske zakonitosti
- alati ili instrumenti strategijskog planiranja
- taktičko i operativno planiranje: uloga i važnost
- planiranje, kontrola i analiza - "sijamski blizanci" poslovanja
- troškovi - jedan od ciljeva operativnog planiranja te kako njima upravljati
- troškovni sustav, kategorizacija troškova i njihova podjela - RADIONICA
- analiza odnosa troškova i prihoda, te točke pokrića: kako doći do "pozitivne" nule - STUDIJI SLUČAJA
- što je novčani tok i kako njime upravljati?
- kako uskladiti novčani tok i troškove - STUDIJ SLUČAJA
- planiranje po organizacijskim jedinicama
- određivanje kriterija za zahtjevane prinose s obzirom na prirodu pojedine organizacijske jedinice - od planova organizacijskih jedinica do master plana: STUDIJ SLUČAJA: kako sastaviti poslovni plan i vrste poslovnih planova
- plan prodaje i nabave
- planiranje po proizvodima s obzirom na različite pozicije pojedinih proizvoda, životni ciklus proizvoda, live-time value