Značenje planiranja u suvremenim uvjetima poslovanja postaje sve važnije. Znamo da je važno i vama jer je jedan od temeljnih sadržaja upravljanja poduzećem. Kako i što planirati? Što postavljamo kao cilj? Da li rast ili razvoj ili pak oboje? Može li se sve u isto vrijeme? Planiramo li samo prihode i troškove? Mislimo li da je to dovoljno? Što je s imovinom i obvezama? Što je s kapitalom?
Podsjetimo se kako na ispravan način doći do željenih rezultata. Upoznajmo sve sektore s preduvjetima uspješnog planiranja koji će omogućiti i ostvarivanje ciljeva. Doznajte koje su zakonitosti i instrumenti strateškog planiranja i kako je ono povezano s dugoročnim, a kako s operativnim planiranjem. Naučimo kako sastaviti fleksibilne proračune, ali i master plan te plan novčanih tokova.
Na treningu ćete na jednom primjeru sastaviti poslovni plan i naučiti sve što vam je u praksi potrebno. Nisu li to dovoljni razlozi da nam se pridružite na radionici 26. rujna (srijeda)?
Iz radionice izdvajamo:
- što je planiranje i zašto planirati
- aspekti planiranja
- koja je svrha planiranja
- funkcije i zadaci planiranja
- koji preduvjeti moraju biti zadovoljeni kako bi planiranje bilo što kvalitetnije
- planovi u ovisnosti o kriteriju razlikovanja
- određivanje ciljeva i njihova važnost
- znamo li koji su ciljevi i kako utječu na planiranje
- znamo li postaviti hijerarhiju planiranja
- proces planiranja
- što je strategijsko planiranje; razlike i sličnosti strategijskog i dugoročnog planiranja
- principi strategijskog planiranja i strategijske zakonitosti
- alati ili instrumenti strategijskog planiranja
- taktičko i operativno planiranje: uloga i važnost
- planiranje, kontrola i analiza - "sijamski blizanci" poslovanja
- troškovi - jedan od ciljeva operativnog planiranja te kako njima upravljati
- troškovni sustav, kategorizacija troškova i njihova podjela - RADIONICA
- analiza odnosa troškova i prihoda, te točke pokrića: kako doći do "pozitivne" nule - STUDIJI SLUČAJA
- što je novčani tok i kako njime upravljati?
- kako uskladiti novčani tok i troškove - STUDIJ SLUČAJA
- planiranje po organizacijskim jedinicama
- određivanje kriterija za zahtjevane prinose s obzirom na prirodu pojedine organizacijske jedinice
- od planova organizacijskih jedinica do master plana: STUDIJ SLUČAJA: kako sastaviti poslovni plan i vrste poslovnih planova
- plan prodaje i nabave
- planiranje po proizvodima s obzirom na različite pozicije pojedinih proizvoda, životni ciklus proizvoda, live-time value
Radionica je namijenjena:
- menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
- menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
- svima koji rade na poslovima plana i analize
- svima koji rade na poslovima kontrolinga
- svima onima koji žele smanjiti neizvjesnost te rizike poslovanja učiniti manje zastrašujućima
- svim odjelima u poduzeću koji sudjeluju u izradi master plana poduzeća
- svima koji žele naučiti kako sastaviti poslovni plan poduzeća na svim razinama