Kako planirati u današnjim uvjetima poslovanja? Kako poboljšati mogućnost predviđanja problema? Kako koordinirati sve aktivnosti povezane s planiranjem te stvoriti poticajne uvjete za kvalitetnu analizu i kontroling? Kako uvesti Rolling Forecast?
Iz edukacije izdvajamo:
- održavanje početnog sastanka uz kreiranje dokumenta „planiranje planiranja“ – komuniciranje organizacijskih uloga i zadataka – kako teče proces planiranja
- određivanje ciljeva i njihova važnost – bez analize nema realnog i kvalitetnog plana
- top – down i bottom – up planiranje
- od strateškog plana do Rolling Forecasta
- RAD NA RAČUNALIMA – studij slučaja – polaznici će sami na temelju zadatka sastavljati poslovni plan koji će uključivati planove organizacijskih jedinica te izradu master plana
Izrada plana (STUDIJA SLUČAJA) će uključivati:
- planiranje po organizacijskim jedinicama – ciljevi i zahtjevani prinosi s obzirom na prirodu pojedine organizacijske jedinice
- planiranje prodaje po asortimanu s obzirom na različite pozicije pojedinih proizvoda, životni ciklus proizvoda, live-time value
- planiranje troškova - jedan od ciljeva operativnog planiranja te kako njima upravljati
- troškovni sustav, kategorizacija troškova i njihova podjela po kontribucijskom računu
- planiranje novčanog toka
- Rolling Forecast – planiranje vs budžetiranje vs predviđanje vs ostvarenje
- Kako pravovremno odgovarati na promjene