Ciljevi usavršavanja:
- razjasniti svrhu i ulogu kontrolinga i kontrolera u poduzeću
- upoznati alate koji se koriste u kontrolingu i objasniti njihovo korištenje pri svakodnevnom donošenju odluka
- ovladati praktičnim metodama kontrolinga koje se koriste u određivanju uvjeta prodaje, nabave, rokova i načina plaćanja
- upoznati praktičnu stranu teorije troškova, naučiti upravljati troškovima
- praktično primjenjivati financijske, statističke i matematičke metode koje se koriste u poslovnom odlučivanju
- naučiti prepoznati rentabilne proizvode, profitabilne odjele, dobre i loše marketinške odluke
- upoznati metode upravljanja kupcima, pratiti i analizirati kupce, planirati poslovnu politiku prema ključnim (ali i ostalim) kupcima
- ovisno o veličini prodaje, kreirati optimalne marketinške aktivnosti
- naučiti prepoznati bitne pokazatelje koji reprezentativno opisuju situaciju u poduzeću i krizne točke kao sigurne znakove upozorenja nadolazeće poslovne krize
- upoznati na koji način promatrati i analizirati konkurenciju kako bismo naučili više o sebi
- razumjeti jezik upravljačkog i troškovnog računovodstva i koristiti ga pri upravljanju prodajnim aktivnostima
- razbiti predrasude o računovodstvu kao pukom evidentiranju poslovnih događaja sa svrhom podnošenja godišnjih izvješća eksternim korisnicima
- razumjeti vezu između računovodstva i kontrolinga
- naučiti ulogu kontrolera u upravljanju organizacijom i ljudskim potencijalima
- steći sigurnost i spretnost pri komuniciranju s upravom, partnerima ili klijentima, kao i s računovodstvenim i financijskim stručnjacima
- svladati vještinu izrade kvalitetnih poslovnih izvještaja za upravu