17. travnja 2012.
Na tematskoj sjednici Gospodarskog vijeća Hrvatske gospodarske komore - Komore Zagreb, mr. sc. Andreja Švigir održala je predavanje Što menadžerima govore kontrolerski izvještaji.
Predavanje je bilo usmjereno na pitanja prepoznavanja informacija važnih za poslovno odlučivanje, a održano je u četvrtak, 19. travnja u 11 sati, u Velikoj dvorani HGK - Komore Zagreb, u Draškovićevoj 45. Premda kratkog trajanja (oko jedan sat), predavanje je pokazalo iznimnu važnost kontrolerskog izvještavanja u poslovanju.
21. ožujka 2012.
U posljednje vrijeme u državnom radijskom programu oživjele su poslovne emisije. Tako se jednom tjedno na Drugom programu Hrvatskog radija emitira emisija Profit. Dio posljednje emisije zauzeo je i prilog o Altiusu. Povod mu je bila Četvrta hrvatska konferencija o kontrolingu u našoj organizaciji.
Voditeljica i urednica emisije Zrinka Štimac slušateljima je uz pomoć gošće, naše konzultantice za kontroling, Andreje Švigir, nastojala približiti ovaj poslovni koncept te je pozvala poslovnu zajednicu da nazoči konferenciji. Prilog možete poslušati i na našoj stranici.
21. ožujka 2012.
Ovog proljeća naša suvlasnica Andreja Švigir postala je predavačica na Visokom učilištu Effectus i Visokoj poslovnoj školi Libertas.
I Effectus i Libertas odlikuje nastava koja nudi i praktično primjenjiva znanja, temelj brzog uključivanja mladih stručnjaka u business. Dio tih znanja je kontroling. A zna se, bez znanja o tom upravljačkom konceptu danas je teško zamisliti visokoobrazovanog stručnjaka.
Prepoznali su to na oba mjesta i našoj konzultantici iz područja kontrolinga ponudili predavačko mjesto upravo na tom kolegiju.
21. ožujka 2012.
U nedavnom razgovoru naše suvlasnice Snježane Kolombo s novinarkom jedne radijske postaje, postavljeno joj je pitanje: koji su vam polaznici Altiusovih pozivnih edukacija najdraži?
Zainteresirani, odgovorila je nakon kraćeg razmišljanja. Da je razmislila malo duže, kaže danas, vjerojatno bi ipak istaknula studente. Nisu prečesti sudionici edukacija, no kad dođu, vrlo su aktivni i znatiželjni.
Upravo takva je i studentica ekonomije Gabrijela Belošević, koja je izrekla svoje pohvalne dojmove nakon što je nazočila edukaciji Izgradnja troškovnog računovodstva i kontrolinga troškova.
8. veljače 2012.
Veljača nam je donijela početak novog, razvojnog programa za menadžere/menadžerice, odnosno početak polugodišnje serije edukacija iz područja upravljanja.
Razvojni program sadrži šest jednodnevnih treninga, po jedan u svakom mjesecu. Tijekom šest mjeseci usvajaju se i produbljuju znanja te uče nove vještine kojima se olakšava rukovođenje. To su znanja o pribavljanju, selekciji i razvoju zaposlenika, komunikaciji, motiviranju, nagrađivanju, vođenju…
Pred nama je jednodnevni trening Upravljanje vremenom - kako ga bolje iskoristiti, koji se održava u Zagrebu, 22. svibnja, od 8.30 do 14.30 sati.
2. veljače 2012.
Za Udrugu hrvatskih izvoznika krajem veljače smo održali trening Kontrolingom do boljih poslovnih rezultata (važnost kontrolinga za vlasnike, upravu i menadžment). Trening je dobio odlične kritike, pa vjerujemo da će nam se izvoznici pridružiti i na novom, koji ćemo uskoro organizirati.
Edukaciju je vodila mr. sc. Andreja Švigir, a namijenili smo je članovima udruge, odnosno menadžerima u upravi, generalnim i izvršnim direktorima, operativnim menadžerima, voditeljima financija, proizvodnje, prodaje, nabave, logistike, distribucije, marketinga, ljudskih potencijala, IT-a…
27. siječnja 2012.
Stižu nam i promjene poreza na dohodak; najvjerojatnije će na snagu stupiti 1. ožujka.
Što se mijenja? Osobni odbitak se povećava sa 1.800,00 na 2.200,00 kn. Mijenjaju se porezni razredi; stopa poreza do 2.200,00 kn iznosit će 12%, od 2.200,00 do 8.800,00 kn 25% , a od 8.800,00 40%. Smanjuje se doprinos za zdravstveno osiguranje sa 15% na 13%.
9. veljače (četvrtak) u Zagrebu nam se priključite na radionici Promjene poreza na dohodak, na kojoj ćemo proći i kontrolno-analitičke postupke i godišnju prijavu poreza na dohodak za 2011., prijavu poreza na dobit za obrtnike i obveze obrtnika pri prestanku obavljanja djelatnosti.
26. siječnja 2012.
Najvjerojatnije od 1. ožujka trebala bi se početi primjenjivati povišena stopa od 25 posto poreza na dodanu vrijednost. Dakako, te će promjene utjecati na poslovanje. O njima, kao i o Zakonu i Pravilniku o PDV-u, odnosno o svim njegovim promjenama tijekom prošlih godina, govorit ćemo na jednodnevnoj radionici 3. veljače (petak) u Zagrebu.
Uz raspravu i interakciju proanalizirat ćemo sve slučajeve s kojima se u praksi susrećete te naučiti kako izbjeći pogreške. Govorit ćemo i o čemu sve treba voditi računa pri konačnom obračunu PDV-a.
19. prosinca 2011.
Zapravo nismo ni sumnjali u uspjeh novog susreta s poduzetnicima i zaposlenicima poduzeća na području Šibenske i susjednih županija. Naime, susreli smo se na našoj radionici o kontrolingu, a čim je on tema, jamči atraktivnost.
Na radionici 12. prosinca u Šibeniku, Izvještavanje iz kontrolinga - izgradnja i razvoj, govorili smo o važnosti i vrijednosti kontrolerskih izvještaja, koji su posljedica analize mnoštva podataka i informacija.
Govorili smo o analizi podataka koji imaju presudno značenje za svako poduzeće, odnosno njihovom čitanju i dovođenju u međusobnu vezu.Radionica je trajala četiri nastavna sata, a s dojmovima polaznika više smo nego zadovoljni…
8. prosinca 2011.
Još nije kasno da nam se poduzetnici i zaposlenici poduzeća na području Šibenske županije (dakako, dobrodošli su i oni iz susjednih županija) pridruže na jednodnevnoj radionici iz područja kontrolinga koju ćemo održati posljednji mjesec u godini u Šibeniku.
Radionica Izvještavanje iz kontrolinga - izgradnja i razvoj održat će se u Gradskoj knjižnici Jurja Šižgorića (multimedijalna dvorana, 2. kat) na Poljani, 12. prosinca, s početkom u 9 sati, a vodit će je mr. sc. Andreja Švigir.
Predviđeno trajanje radionice je četiri nastavna sata, a namijenjena je upravama i vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje, menadžmentu koji radi na poslovima upravljanja i kontrolinga te voditeljima financija i računovodstva.
Prijave: ŽK Šibenik, gđa Magda Lakoš Mioč, 099 3118-675.